Sunday, August 21, 2011

Uppstyrningen i full gång

Jag har faktiskt hållit mig till det jag sa om att styra upp mitt liv och för en gångs skull så fungerar det!
Har slutat dricka på veckorna och tar kanske en öl eller två på fredagar eller lördagar. Detta är ett stort steg. Sen så har jag börjat planera grejer för att berika mitt liv såsom promenader och planer att få tillbaka min kreativitet. Har även börjat med en riktigt sorglig diet och träning. Havregrynsgröt och frukt. Kan låta helt idiotiskt men eftersom jag har en scen att spela in om mindre än en månad så måste jag gå ner snabbt. Kan äta vanlig mat någon gång i veckan men eftersom min diet är så tråkig så ger det mig en enorm motivation att faktiskt göra något riktigt gott när det väl är dags att äta något som inte är gröt! Jag lär mig att uppskatta mat på ett helt annat sätt nu när jag inte tar det för givet.
Saker ser onekligen ljusa ut och jag hoppas verkligen att min sida kommer bli klar snabbare så jag blir mer peppad på att spela in scener till den. Har en massa bra idéer men ingen lust att göra det nu när det ändå inte finns en sida uppe.

Nåväl, en till sak som skulle vara bra för mig skulle väl kanske vara att skriva av mig här mer? Fast jag vill ju mest att denna ska fokusera på porren och mina tankar kring det, gnaargh, förvirrande. Vi får se helt enkelt.

No comments:

Post a Comment