Tuesday, September 6, 2011

woop

Var äntligen dags för inspelningen i söndags. En något trött Vanessa drog sig till Södertälje utan att ha sovit hela natten pga nervositet. Träffade Amelie som fixade mitt hår och vi fick oss en trevlig pratstund, sen började äventyr in mot stan för att plocka upp folk och utrustning och vips så befann vi oss alla på landet! Hela inspelningen var riktigt avslappnad och trevlig. Var jag och en en till tjej som skulle filmas, scenen handlade om en mekanikerbrud som skulle ta ett litet bad i en badbalja och en tjej som under sin väg på hem från affären fick syn på den badande tjejen och sedan blir helt till sig och pilzk!
Jag spelade den som fick syn på tjejen och jag tror att allt blev skitsnyggt! Vi hade tur med ljus och båda våra sminkningar och hår var helt fab! Peppar faktiskt att se resultatet även om jag tycker att det är jobbigt att se mig själv inspelad, speciellt då jag inte har något på mig.
Amelie hade sagt att hon inte skulle filma just denna scen utan en killkompis, tänkte inte så mycket mer på det faktiskt tills jag faktiskt träffade snubben som skulle filma. Han såg ju bra ut! Vilket inte är så konstigt då alla personer jag träffat som Amelie känner är assnygga så förstår inte min "chock". Aja finns väl både för och nackdelar med att ha en snygg filmare. Man behöver inte bli äcklad och känna "ew visst, jag gör det här för filmens skull och cashen men känns lite illa att en sån här dude ska få se något sånt här awesome irl." fast om killen är snygg blir man istället lite blyg. Var en bra upplevelse i alla fall och jag lyckades glömma bort att jag var nervös när vi väl började och fokuserade istället på att försöka se så pass bra ut som möjligt. Tror inte folk inser hur ansträngande det är att se bra ut naken på film. Man måste spänna så sjukt många muskler, hålla in magen ibland, sträcka på vissa delar av kroppen osv. Fick sjuk träningsvärk dagen efter, vilket kanske inte var så förvånande men då kände man att man faktiskt ansträngt sig och att det borde visa bra slutresultat.
Under eftermiddagens gång blev Amelie riktigt kreativ av sig och bestämde sig för att lägga till en extragrej i scenen att Linda-Marie's karaktär (den andra tjejen alltså) skulle bli sur för att hon blivit gluttad på av min karaktär och att hon då skulle gå fram till mig, dra mig i håret, lägga mig över knäet och ge mig smisk. Vi höll ju ett rätt högt tempo så jag hann inte riktigt tänka efter på hela smisksituationen förrens jag faktiskt ligger där, och börjar asgrava för att allt känns så bizarrt, fast på ett roligt sätt! Det blev en hel del omtagningar eftersom detta är en bra film och alla grejer man gör ska tas ur flera olika kameravinklar så blev en hel del smisk för min del. Aja det var no hard feelings i alla fall och nu har jag en ny erfarenhet också, att ligga naken i en tjejs knä och bli smiskad. Fan kul! Och med ligga ner måste jag nog tillägga att det är faktiskt inte så man gör, det må se ut så men eftersom man ska se snygg ut samtidigt så innebär det att man måste spänna hela magen för att få upp en bra balans, svanka för att se snygg ut, spänna magen mer eftersom det är ännu svårare att hålla balansen då man svankar, hålla fast mig med ena armen mot marken för att få mer balans, men inte så att det döljer ansiktet, sen hålla benen uppe smått böjda, ett mer än det andra osv. Tycker sånt där är skitkul! Ansträngande men roligare än att bara få höra "ja ligg ner på henne, bli smiskad, det kommer se snyggt ut för folk som kommer se detta kommer ändå vara så pass kåta och obrydda att de ändå inte ser det."
Tycker att detta samarbete var helt fantastisk och vi hade kul under hela inspelningen. Hoppas verkligen att andra som spelar in porr får vara med om såhär bra dagar, tvivlar lite faktiskt.
Liksom, vi satt på ett mysigt lantställe, käkade lite bullar, rökte cigg, drack energidrycker och åt frukt samtidigt som man kunde sitta och prata och kolla på en skitsnygg brud som tar ett bad naken i en badbalja! För vi var sammanlagt sex personer på inspelningsplatsen och något måste man ju göra medans en filmar, en regisserar och en blir filmad :) Var också rätt skönt att stämningen inte blev oseriös fastän det var mycket naket och tre killar på inspelningsplatsen. De tog det lugnt och slängde inte ut någon kommentar som "höhö BRÖÖÖÖÖST FAN VAD NIIIIICE!!!!" (inte för att jag hade förväntat mig det, folk kan vara rätt softa med sånt här men ändå) utan alla satt mest och hade det trevligt som fan. Efter inspelningen blev det buffé på ett asiatiskt ställe och sen när alla var trötta och slutkörda efter en hård dag så åkte man hem till sig igen.

Kan säga att detta var en utav de roligaste, galnaste och bizarraste dagarna i mitt liv! Hoppas på fler!

Här kommer lite bilder från inspelningen också!







2 comments:

  1. kan jag få nummret till hon i mtern. itttnskcnskolfmnfek.lhflf.sd
    fsaf vekds

    sd d ¨
    df dsf kfckvfkvfgjkg fd

    ReplyDelete