Thursday, July 7, 2011

6/7-2011

Det är sommar och jag har inget att göra, börjar inse att de få människorna jag känner och trivs att umgås med i Stockholm jobbar rätt mycket. Därav blir det mycket spelande, vilket inte är helt fel men ffs, det är sommar. Jag vill göra saker!
Skulle vara skönt att bara få ett telefonsamtal en dag, få veta att jag bara ska iväg en sväng, bada eller whatever. Bara få umgås lite. Nu låter jag som världens ensammaste, vilket jag inte är. Bor med min fina pojkvän och han jobbar bara tills 21 nu på sommaren, men då är jag ändå ensam på dagen och peppen att göra något finns inte riktigt.
Vet inte riktigt vad jag ska göra för att hitta nya vänner heller. Allt var enkelt i Umeå, då hade man alltid någon. Nu är jag tillbaka på ruta ett och måste leta leta leta. Får kolla helgon, om någon vill umgås med en rastlös 19-åring med alldeles för mycket fritid.

Idag började nya arenasäsongen. Körde med två polare, en shadow priest och en holy paladin, sen jag, marksmanship hunter. Gick inte direkt suveränt men det funkade till en viss del i alla fall. Vi körde inte så länge, blir mer imorgon då vi kör frost dk, holy pala och jag. Tror den kombon funkar bättre för mig.
Vi upptäckte till våran fasa att det kommit ett nytt vicius set för säsong 10 nu (vilket inte är så jävla konstigt nu när man tänker efter) men vi har verkligen lagt ner galet mycket tid och energi för att köpa ut det äldre setet för honor i en veckas tid. Så kände vi idag, fan, äntligen klara, nu ska vi kicka ass i arena med det bästa setet, men icke då. En del av oss blev deprimerade, kan låta fånigt, men när man jobbat såhär mycket med ett nytt team som funkar så blir man rätt less. Tillbaka till farmningen då...
Funderar även starkt på att flytta till Dalaran igen. Trivs bättre där faktiskt!

Inte hört något från C angående sidan idag. Domännamnet är bokat i alla fall och inom kort har jag kommit igång med bloggen vilket är ett steg i rätt riktning!

No comments:

Post a Comment