Thursday, July 14, 2011

Tjejrunka

Det där med kvinnlig masturbering, finns bara så fula ord för det. Pulla, smeka, gnida, gnugga osv. Tycker de känns rätt förnedrande på ett sätt.
För killar används ett ord, runka.
Visst, finns många synonymer, men runka är väl det som används mest för killar, för tjejer är det de ovanstående, men känner inte att de påminner så mycket om själva akten.
Smeka, lol, som att man skulle ligga där under täcket och smeka lite sakta med handen och åma sig, åh herregud så skönt och syndigt det här är!
Pulla känns nasty, ser bara framför mig en tjej som verkligen sitter helt besatt och trycker in fingrar i fittan i väldigt snabbhastighet, ÅH FY FAN VAD SKÖNT ÅÅÅH ÅHHH  ÅHHHHHHHHHHHHHHHH FAN VAD SKÖNT OCH SYNDIGT!
Gnida får mig bara att tänka på en brud i Umeå, som tydligen gått hem till en kille som inte riktigt varit sugen på henne. Hon hade tydligen gränslat honom och gnidit sig mot honom tills hon nådde klimax, ÅÅÅH ÅHHH FY FAN VAD SKÖNT, VET ATT DU INTE VILL MEN JAG VILL SÅ JÄVLA GÄRNA!!!
Gnugga känns också som att någon brud ligger och helt besatt gnuggar klitoris frenetiskt ÅÅÅH ÅHH VAD SKÖNT FÅR FRIKTIONSSÅR OCH DET BRÄNNER MEN FAN VAD SKÖNT!!!!
 Så ja, jag har kommit på ett nytt begrepp, jag använt rätt länge men konstigt få har hakat på och börjat använda det.
Tjejrunka.
Så himla neutralt och bra ord. Får inga bilder i huvudet alls, bara neutralt.
Har även börjat säga killrunka och tjejrunka, så onani blir lite mer jämnställt, vilket det faktiskt ska vara nu när det faktiskt är 2011 och inte 1950.
För ja, tjejer runkar faktiskt. Alla kanske inte är lika öppna om det som jag är men ja, tjejer tjejrunkar banne mig!
Jag är en sån som tjejrunkar mycket. Har även haft tävlingar med killar på msn om vem som kan komma flest gånger på en kväll, jag har nog alltid vunnit tror jag.
Mitt tjejrunksrekord ligger på att jag kom 7 gånger på en kvart, det rekordet är jag fan stolt över! Folk kan ju försöka klå det men tills dess, tycker jag att jag förtjänar en medalj.
Nu har jag i alla fall delat med mig av ett nytt ord, som jag tycker att alla ska använda.
Mer tjejrunk till folket!

No comments:

Post a Comment