Saturday, December 3, 2011

xdyjjt

Have been a bit stressed these past days, me and my boyfriend are kinda broke this month. We currently have about 100 SEK to live on until he gets his next salary. I am trying to stay positive and we are kind of used to being poor. So my diet consists of what we have at home, mostly sandwiches haha. The saddest part is that I might not be able to go come home to my family and friends for christmas, I looked forward to that so much!
Somehow, things always work out in the end, and money have a strange way to find their way into my bank account anyway. So I'm keeping my hopes up!

I belive everything happens for a reason. When I'm low on cash I can usually call my dad and he'll give me a couple of hundreds so I'll live but I haven't talked to him since the tv-show. Maybe this is a sign that I should maybe answers his calls now? He have called me three times now but I've been a coward and not dared to answer. I still really don't know what exactly to say to him, he will never be able to see this the way I see it.
When all my noodles and sandwiches have run out and I have nothing more to eat, maybe my pride will succumb to my hunger and I'll be able to face my fear.

Some positive things about being poor: You start to enjoy all the small things. The best part of the day was when I ate an orange. It have never tasted so sweet as it did today.
You try harder to make your life work. I'm looking for people to help me with my site and I'm gonna apply for a job. Maybe that won't give me money this month, but it will prevent this from happening again.
Somehow, I appreciate my boyfriend more. Even though his lack of working got us into this situation I still feel safe when we cuddle at night and when we're making dinner out of nothing. Maybe you can really survive on only love after all?

6 comments:

  1. billig mat:
    rotfrukter (i ugn) (potatisochlöksoppa) (rödbetssoppa)
    bönor/linser/kikärtor( (linssoppa) (rotfrukter med bön/kikärtsröra) (kikärtsbiffar)

    ReplyDelete
  2. Tack :D då har jag en anledning att äta lite mer vegetariskt :)

    ReplyDelete
  3. Jaa hanna gav bra tips på god och billig mat och vanni vet du vad börja snatta så blir det ännu billigare bli rebell du har det inom dig embrace the rebell

    ReplyDelete
  4. haha fast fegade ju alltid då vi skulle snatta, brukade alltid låta typ någon annan sno åt mig :( kunde bara sno kläder typ :(

    ReplyDelete
  5. Du är grymt vacker i Amelies film! Red is the way to go!

    För övrigt så känner jag igen mig i ditt inlägg. Det är verkligen extremt frustrerande att ha dåligt med pengar, men samtidigt så får man en ny uppskattning för saker!

    Hoppas att du blir less på mackor och ringer din far snart :) Även om det känns förjävligt att han inte ser saken som du ser den så kommer han nog över det förr eller senare, eller åtminstone lär sig att hantera det!


    Läste ditt inlägg om Vilde också (who am I kidding, läste just hela din blogg), och kan säga såhär att jag har hört från många tjejer som medverkat i hans filmer att han är sjukt oseriös och allmänt kass, så du är knappast den enda med den uppfattningen. Han och hans lakejer (i brist på bättre ord) har försökt övertala mig ett flertal gånger att ställa upp mot "ett av Sveriges bästa arvoden". Tål inte människan.


    Sist men inte minst så är jag av den bestämda åsikten att du borde säga hej till mig någon gång när du ska norrut, jag bor i Sundsvall och vi båda verkar ju onekligen vara porrälskande nördar så jag tror att vi skulle kunna ha en kul pratstund! Har gillat din sida på Facebook så du hittar mig säkert där, eller på min blogg såklart :)

    Hoppas du har det bra!

    ReplyDelete
  6. @Bryd'n Tack, alltid kul när någon vettig kommenterar :) ska kika in på din lite senare! Ha en fin dag/kväll/natt/morgon :D

    ReplyDelete